زن هم گل است؛اگر خود را در گلبرگ عفاف پنهان کند

درباره ما

پایگاه مقاومت بسیج طلاب شهید اکبرزاده با دستور آتش به اختیار فرمانده کل قوا در راستای ترویج فرهنگ جنگ نرم پا به عرصه جنگ سایبری،فرهنگی گذاشته و تمامی تلاش خود را در تحقق این مهم در سایت مـعـبـرسایـبرے پلاڪ انجام خواهد داد.

بايگاني

نويسندگان

پوستر

ویدیو برگزیده

امکانات معبر


  • برای ورود به شبکه های اجتماعی معبر کلیک کنید

  • تماس با بي پلاک

زن هم گل است؛اگر خود را در گلبرگ عفاف پنهان کند

خستگی آزارم می داد. روی صندلی پارک نشستم. صدای هیاهو و بازی بچه ها بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کرد. نگاهم به پسر کی افتاد که از کنار گلهای سرخ و زرد باغچه پارک رد می شد. او نگاهی به اطراف انداخت و خم شد؛ گل رزی درشت را چید و مثل برق گرفته ها از ترس باغبان پا به فرار گذاشت. نفسم که سر جا آمد، از جایم بلند شدم تا به راهم ادامه دهم. به انتهای پارک نرسیده ، گل رز دست مالی شده ای را دیدم که از ساقه شکسته بود و بی طراوت و پرپر شده روی آسفالت رعا شده بود. من هم بی تفاوت از کنارش گذشتم. در همین حال نگاهم به غنچه ای درون باغ افتاد به یاد این بیت افتادم:

کس غنچه نهان شده در برگ را ندید از بد حجابی است اگر عمر گل کم است

آری، غنچه همان گل است اما از آنجا که خود را در پوشش گلبرگ مخفی نگه داشته دست هر کس و ناکس به سویش دراز نمیشود. زن هم گل است؛ اگر خود را در گلبرگ عفاف پنهان کند، سلامتی روح و جسمش تضمین میشود و اگر اهل خودنمایی برای نامحرمان باشد، دست گلچین های بی وفا از هر طرف به سمتش دراز خواهد شد.

پیامبر مهربانی(ص):<< حیا وایمان قرین یکدیگرند اگر یکی از میان برخاست دیگری هم برود>>

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

<<نباید بگذارند عفت زن- که مهم ترین عنصر برای شخصیت زن است- مورد بی اعتنایی قرار گیرد. عفّت در زن، وسیله ای برای تعالی و تکریم شخصیت زن در چشم دیگران، حتی در چشم خود مردان شهوتران و بی بندوبار است. عفّت زن، مایه احترام و شخصیت اوست>>(30/07/76)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب ها حجاب و عفاف